Thursday, March 24, 2016

Како деца размишљају - дечји бисери :))))

Ево како деца размишљају :

Више волим мамину сестру него своју. Мамина сестра ми је тетка, а моја ми није ништа!

Моја мама има бебу у трбуху , али не знам како ју је прогутала.

На маме се не галами, оне су корисне.

Када се двоје заљубљених први пут пољуби, одмах се сруше и не устају најмање сат времена, а и више.

Полуоток је оток који још није докраја направљен.

Бака је дебела зато што је пуна љубави.

Ја би тако радо имала још једног брата, али моја мама користи тампоне.

Што је човјек старији, његови зуби су све скупљи.

Девојчице не могу стојећки пишкити зато што немају за шта да се држе.

Када баку боле зуби, она њих једноставно остави у чаши.

Једном сам била тако болесна и имала сам 40 кила температуре.

Ја немам више баку , њу су посадили на гробљу.

Морају ли маме такођер јести траву да би им из груди текло млеко?

На Марсу има живота. Али то је само хипотенуза.

Израелци су направили златно теле јер нису имали довољно злата за златну краву.

Швицарске краве користе се претежно за прављење чоколаде.

Становници Сардиније зову се Сардине.

Да би се била добра, медицинска сестра мора бити потпуно стерилна.

Доктори кажу да су смртоносне болести најгоре.

Кад се мој млађи брат родио морали су га ставити у акумулатор.

Лептир је инсект из породице хеликоптера.

Најкориснија животиња је свиња. Од ње можемо употребити све, месо од напред и позади, кожу за ципеле, чекиње за четке и име за псовање!

Зоолошки врт је супер ствар. Тамо можемо видити и животиње које не постоје.

Нисам крштен, али сам зато цепљен.

Животно осигурање је новац који добије онај који преживи смртни случај.

Разлика између села и града је та што је трава на селу из једног дијела, а у граду је испрекидана.

Не знам колико имам година, то се стално мења.

Веома сам се уплашио кад се мама разбољела. Помислио сам да ће нам тата кухати.

Сви пси воле воду. Неки чак толико да у њој и живе. То су морски пси.

Аквариј је мало стаклено море где живе домаће рибе.

Алиментација је плата за децу када им се тата одсели.

Усвајање је много боља могућност од рађања. Тако родитељи могу сами да изаберу дете и не морају прихватити баш онога кога су добили.

Папа живи у Вакуму.

Све рибе носе јаја, а руске чак и кавијар.

Краве не смеју брзо трчати да не би пролиле млеко.

Код нас, мушкарци могу да се ожене само са једном женом. То се зове монотонија.

Не разумијем зашто се мама толико љути што смо разбили вазу. Ионако је била стара и кинеска, а не наша!

Моја сестра је опет положила разред са одличним успехом, све саме петице. Она то мени намерно ради!

Бака нам је отишла на онај свет. Сад и ми имамо неког у иностранству!

No comments:

Post a Comment