Sunday, November 16, 2014

ПЕСМЕ ЗА ДЕЦУ НА ТЕМУ ПОРОДИЦЕ



За срећу је довољно троје
 једно дете мама и тата.
Уствари,можда је још лепше
Кад имас сестру или брата.
Ако живиш само са мамом
Или можда само са татом
Најважније је да те они воле
И да те зову својим злато

 

Ко ме пази, ко ме мази?


Благо мени, благо нама.
То је мама.
Ко ме носи око врата
Па сам ко на два спрата?
 то је тата.
Ко ми прави разне пите
Од јабука и од мака?
То је бака.
Ко ме воли,ко ме гледа
И купује сладоледа?
То је деда.

 

Ја сам ја

 
Мама каже злато моје,
Очи су нам исте боје.
А татин је главни штос
Да ја имам његов нос.
О лепото бабина,
Јуначино дедина.
Моја памет каже тетка
И све тако из почетка.
Видите из ове приче
Сви би да на мене личе .

 

Јутарњи поздрав


Добро јутро тата,
Чуј звоњаву сата.
Добро јутро мама,
И теби и нама .

Добро јутро секо,
Узвари нам млеко.
Добро јутро бако
Устани полако.

Добро јутро деда
Донеси нам меда.
Добро јутро свима
Колико нас има.

 

Породица

 
Мали бата ведра лица
Пита секу шта је то породица?
Сека кратко одговара:
Мама, тата и дечица –
Ето, то је породица.

***
Као зрно мака ставио ме тата
Мами испод срца и ја сам расла.
Њихала ме мама,
Грлио ме тата и ја сам расла.
Смејала се мама,
Шапутао тата и ја сам расла.
Чекала ме мама,
Чекао ме тата и ја сам расла.
Родила ме мама,
Смејао се тата и ја сам расла .

***
Нема на свету лепшег заната,
Него некоме бити тата.
Човек би био нико и ништа
Да му није слатког деришта.

Био би само обичан цовек,
Сад је мој тата и то довек.
Њега би мучила доколица
Да не гура мене и колица.

О како он воли да устаје ноћу,
Да покрива своју малу злоћу.
Он не би знао где да се дене
Да нема пелене ,да нема мене.
.
Нек други имају и сребра и злата,
Мене има мој рођени тата.
Нек други имају шта хоће и слично,
Мене има само баш мој тата лично.

 

Шта је дом 

Недељко Попадић

 
Дом нису тапете
Ни теписи лепи
Дом је кад неко
За тебе брине – стрепи.

Дом нису ролетне
Ни зидови голи
Дом је кад ти неко
Шапне да те воли.

Дом нису фотеље
Ни библиотека
Дом је кад те неко
Пун љубави чека.

А ко ти може
Такву нежност дати
Једина на свету
Само добра мати!

 

Породица

 
Мама има пољубац што лечи,
Тата има смирујуће речи,
Сестра има поглед који блажи
А брат има загрљај што снажи.
Шта ја имам- богаство највеће,
Много пажње, љубави и среће,
Пуно срце и осмех на лицу
Јер ја имам сјајну породицу.

 

Кога више волим?

 
Јест' ја волим мамицу
Ал', волим и татицу
И зато ћу ето дати
Срце мами, душу тати!

Јест; ја волим бакицу,
Ал' волим и декицу.
И другаре волим своје,
Јер с' њима делим тајне моје.

Па нека се ето зна,
Кога све то волим ја!


Дјечакова срећа

Исмет Бекрић


Волим кад тата није намрштен
и кад се мама топло смјеши,
волим кад је татин поглед снен
и кад ме мама пјевајући теши.

Срећан сам кад се са мном игра тата,
па играчкама заузме собу цијелу,
када ме мамина рука од злата
тада њежно милује по челу.

А када недељом сетамо уз ријеку
у дану бијелом ко руно на овци,
слушамо птичју песму меку

4 comments:

  1. МОЛИМ КОЛЕГЕ ВАСПИТАЧЕ, УЧИТЕЉЕ, ОСТАЛЕ САРАДНИКЕ КАО И РОДИТЕЉЕ ДА КОМЕНТАРИШУ, КРИТИКУЈУ, ДАЈУ СУГЕСТИЈЕ, ДА БИХ ЗНАЛА ШТА ЈЕ ДОБРО А ШТА ТРЕБА ДА МЕЊАМ У РАДУ.
    СРДАЧАН ПОЗДРАВ! :)

    ReplyDelete
  2. Nemenjaj nista samo tako nastavi.

    ReplyDelete
  3. читам са татом и уживам

    ReplyDelete
  4. Молим Вас ко је аутор песме "Породица"?

    ReplyDelete