Не морате бити ни васпитач а ни професор да бисте знали како да правилно казујете књижевни текст. Ево најважнијих корака :
Кораци у структури сазнавању књижевног текста код деце
- Доживљајно - сазнајна мотивација ( припрема деце за контакт са текстом, будјење емоција за комуникацију са њим );
- Најава текста ( именовање аутора и наслова текста);
- Интерпретативно говорење текста (читање, рецитовање, сценско представљање.. );
- Емоционална пауза ( омогућава да дете на трен остане насамо са својим доживљајем);
- Изражавање доживљаја ( деца говоре о својим утисцима, осећанима и размишљањима поводом текста );
- Тумачење доживљаја ( откривање значења текста и осмишљавање дечјих доживљаја);
- Самостални и стваралачки рад деце ( говорно, ликовно, музичко, плесно и драмско изражавање)
Текст припремили
Уредништво МАЛЕ ШКОЛЕ
Кораци у структури сазнавању књижевног текста код деце
- Доживљајно - сазнајна мотивација ( припрема деце за контакт са текстом, будјење емоција за комуникацију са њим );
- Најава текста ( именовање аутора и наслова текста);
- Интерпретативно говорење текста (читање, рецитовање, сценско представљање.. );
- Емоционална пауза ( омогућава да дете на трен остане насамо са својим доживљајем);
- Изражавање доживљаја ( деца говоре о својим утисцима, осећанима и размишљањима поводом текста );
- Тумачење доживљаја ( откривање значења текста и осмишљавање дечјих доживљаја);
- Самостални и стваралачки рад деце ( говорно, ликовно, музичко, плесно и драмско изражавање)
Текст припремили
Уредништво МАЛЕ ШКОЛЕ
No comments:
Post a Comment