Saturday, February 7, 2015

ДЕТЕТОВ МЕМОРАНДУМ

~Не квари ме. Знам да не треба да имам све што тражим. Само те проверавам.
~Не бој се да будеш одлучан са мном. Ја то више волим. Тад знам где сам. 
~Не користи силу против мене. То ме учи да је сила једино што се рачуна. Одговорићу спремније на упућивање.
~Не буди недоследан. То ме збуњује и чини да избегавам све што могу.
~Не обећавај; можда нећеш моћи да испуниш; то ће нарушити поверење које имам у тебе.
~Не наседај на провокацију када ти кажем да нешто радим да бих те узнемирио. Онда ћу покушати да постигнем нове победе.
~Не чини да се осећам мањи него што јесам. Одговорићу правећи велике глупости.
~Не ради за мене оно што могу ја сам. Тада се осећам као беба, и могу да наставим да тражим услуге.
~Не дозволи да својим лошим навикама одвучем превише твоје пажње. То ме охрабрује да са њима наставим.
~Не осуђуј моје емоције. Не знам зашто су одређене ствари добре а друге лоше. Одговорићу спремније ако ме научиш како да се носим с њима.
~Не претварај моје грешке у грехове. Морам да научим да правим грешке без осећаја да нисам добар.
~Не тражи објашњење за моје лоше понашање. Понекад заиста не знам зашто сам нешто учинио.
~Не говори да сам злочаст . То це ме збунити и натерати да створим слику која није истинита. Покушај да се усмериш на моје понашање.Покажи како је моје понашање лоше и дај пример правилног понашања.
~Не критикуј моје понашање у ватри. Из неког разлога у тим ситуацијама слабо чујем а моја сарадња је још гора. Треба предузети кораке али касније.
~Не исправљај ме пред другима. Више ће значити ако то урадиш тихо, када смо сами.
~Не искушавај превише моју искреност. Понекад сам преплашен и говорим лажи.
~Не штити ме од последица. Морам да учим из искуства.
~Не одбацуј ме када постављам отворена питања. Ако то урадиш, видећеш да ћу почети да информације тражим на другом месту.

No comments:

Post a Comment